Full rulle.

Full rulle kan man kalla det ja. När jag kom hem från jobbet idag började städ tagen direkt, kutade ner i källaren o blåste hela skiten o dammet yrde som in i bomben. Sen när det var gjort och vi hade ätit kvällsmat gav jag mig på ovanvåningen o röjde upp sammtidigt som Carro fick vifta med sina magiska fingrar i köket (precis så som en kvinna ska göra) :) Varför denna plötsliga städning och röjning då? Jo för på torsdag kommer en mäklare hem till oss och gör en gratis värdering (man kan inte lägga om lånen) inför en riktig värdering senare för att se ungefär hur mycket våra renoveringar har ökat värdet på huset. Ska bli riktigt spännande för man har endå gjort en hel del fast det finns fortfarande mycket kvar att göra. Julia och Carro börjar äntligen bli lite bättre här hemma fast nu har jag och Colin blivit lite förkylda i stället, hoppas bara man klarar sig undan halsfluss. Apropå Colin så nu när jag la han och Julia för natten så sa han -tack så mycket för att jag träffat dig, den ungen är bara helt underbar med alla sina Goa kommentarer. Imorgon efter jag har slutat jobba så ska vi körs in till skolan i Örkelljunga för Carro ska få information inför att hon ska börja plugga, känns skönt att hon iallfall har hittat nått hon vill plugga till när lediga jobb lyser med sin frånvaro. Efter det drar vi bilen mot Ängelholm där vi ska fixa pass till Colin inför hans resa till USA i sommar med mormor och morfar. Varför kan man inte packa ner mig i resväskan? ;) Dem få som läser min otroligt tråkiga blogg ;) kanske undrar varför all min text är ihop grötat och så? Det är tydligen för att jag bloggar från mobilen så blir det så. Ha det fint så hörs vi en annan dag. Ciao

Kommentarer
Postat av: Maddas

äger du ingen dator mannen?

2011-01-18 @ 21:34:43
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, Ja Colins älskade kommentarer är för goa, älskar honom :)

2011-01-18 @ 23:00:09
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Haha, men för jävla söt unge! :) Hihi



Va spännande med mäklarsnubben =) Hoppas han säger något vettigt, så nu vet det till den riktigt värderingen :)



Ahh, jag hade inte tackat nej till en tur mot USA ;)

2011-01-18 @ 23:29:35
Postat av: Elinore

Haha, men Colin :) underbar!

2011-01-19 @ 15:22:19
URL: http://mammaelinores.blogg.se/
Postat av: Svärfar

H***

2011-01-19 @ 19:45:25
Postat av: Svärfar

H***

2011-01-19 @ 19:45:58
Postat av: Jessica

oj vi kanske oxå ska ta hit en mäklare så man kan få en ordenklig städning här hemma!

awwe Colin är ju bara fööör söt!

2011-01-19 @ 20:24:06
URL: http://kiiida.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sicke en go unge :-)))

Spännande med mäklaren, vi får också besök av en på onsdag (undrar vad han tycker om vårt nya kök?? stålvask o spis:-)))

2011-01-20 @ 10:17:49
URL: http://heidihofer.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jaha det är så jag får lite städat och röjt här hemma :D Värderingsman ska beställas ;) Ska bli underbart att rå om den lille skrutten till sommaren, vem vet han kanske pratar engelska när han kommer hem igen :D Sorry Denis men man får ha max 23 kilo i det incheckade bagaget om man inte ska betala extra ;)

2011-01-21 @ 15:57:39
Postat av: Caroline

Det börjar eka lite i bloggen nu älskling ;)

2011-02-01 @ 13:12:25
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Daaaaaaaaaatoooorrrnöööörd calling!

2011-05-09 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0